KPU GEMPUR IPGKSAH, SUNGAI PETANI

Jumaat, Mac 19, 2010

10 Mac 2010 (Rabu) - Pemimpin - pemimpin KPU dari Sungai Petani dan Taiping telah bergabung menggempur Institut Pendidikan Guru (IPG) Kampus Sultan Abdul Halim di Sungai Petani Kedah. Program ini telah dianjurkan oleh guru - guru pelatih dari institut itu sendiri yang terdiri dari ahli - ahli HPA di bawah rangkaian PJS Cikgu Nadzri Ahmad.

Ahli HPA di bawah rangakaian PJS Cikgu Nadzri, iaitu Ustaz Zakir Bin Mohd. Amin merupakan Yang Di Pertua (YDP) Majlis Persatuan Guru Pelatih di IPGKSAH. Beliau bersama - sama sahabat yang lain telah menjemput pemimpin - pemimpin dari Sungai Petani dan Taiping untuk mengadakan program ceramah bertajuk HPA dan Isu Pemakanan Hari Ini.


Ceramah tersebut telah disampaikan oleh PJS Cikgu Nadzri dan telah menghimpunkan seramai 100 orang guru pelatih di institut tersebut. Pemimpin - pemimpin yang turut hadir pada program tersebut ialah PJS Noormah Zainol, PJS Asnah Mustafa, PJE Adlina Adenan, PJ Roslina, PJE Mohd. Irwan Azahari Tahir, PJ Mohd. Yusfee Yusof dan ramai lagi.

Pemimpin - pemimpin KPU dari Sungai Petani juga telah membawa produk - produk HPA untuk pameran, jualan dan sebagai hadiah cabutan bertuah. Majlis ceramah dan penyampaian cabutan bertuah telah tamat pada jam 11.00 malam.

Pogram sebegini perlu diadakan selalu untuk menarik minat guru - guru pelatih yang masih muda menggunakan produk yang halal lagi suci dan merekalah sebagai agen untuk menyampaikan kepada masyarakat luar apabila mereka keluar berkhidmat nanti

0 ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut

Blog Archive

Copyright @ 2012 Pusat Operasi Zon Utara
Lot 1985, Kompleks Wahida, Jalan Jejawi Dalam,02600 Arau, Perlis Malaysia.
Paparan skrin 1024 x 768
Mozila Firefox